Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy na piśmie stosowne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (Formularz Odstąpienia od umowy – dostępny poniżej). Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z Produktem przed upływem terminu. Zwracany Produkt musi być nieużywany, w nie uszkodzonym oryginalnym opakowaniu, z wyjątkiem Produktów, które nie posiadały opakowania.
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazany w formularzu zwrotu rachunek Konsumenta.
Sprzedawca może rozliczyć należność, w innym zakupionym Produkcie, po wcześniejszym uzgodnieniu z Konsumentem.
Sprzedawca niezwłocznie wystawia dokument korygujący, który Konsument zobowiązany jest podpisać i odesłać Sprzedawcy.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu;
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Reklamacje
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji.
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną. Forumlarz reklamacji z niezbędnymi informacjami dostępny jest do pobrania poniżej.
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.
Na żądanie Sprzedawcy Klient zobowiązany jest przesłać reklamowy Produkt.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
W przypadku uznania reklamacji:
Klientowi na koszt Sprzedawcy zostanie wysłany Produkt bez wad, a w przypadku braku takiej możliwości np. z powodu braku dostępności Produktu, w zależności od uzgodnień pomiędzy Sprzedawcą i Klientem, zostanie przesłany inny Produkt bez wad lub zwrócona należność,
wszelkie koszty związane z reklamacją ponosi Sprzedawca.
W przypadku reklamacji uszkodzonego mechanicznie Produktu w transporcie, wymagany jest protokół spisany z kurierem doręczającym paczkę.
Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera.
Formularze zwrotów i reklamacji znajdują się na stronie zamówień : Lista zamówień
Cookies pomagają nam w działaniu serwisu. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się na wykorzystanie przez nas cookies. Zaznacz jeśli chcesz rejestrować śledzenie wtyczki w systemowym dzienniku zdarzeń. Ostrzeżenie: całe żądanie i odpowiedź XML będą rejestrowane (w tym kod dostępu / nazwa użytkownika, hasło). Nie włączaj w środowisku produkcyjnym.