Szukaj
Filters
Close

Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy na piśmie stosowne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (Formularz Odstąpienia od umowy – dostępny poniżej). Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z Produktem przed upływem terminu. Zwracany Produkt musi być nieużywany, w nie uszkodzonym oryginalnym opakowaniu, z wyjątkiem Produktów, które nie posiadały opakowania.
  4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  5. Skutki odstąpienia od Umowy:
    1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
    2. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazany w formularzu zwrotu rachunek Konsumenta.
    3. Sprzedawca może rozliczyć należność, w innym zakupionym Produkcie, po wcześniejszym uzgodnieniu z Konsumentem.
    4. Sprzedawca niezwłocznie wystawia dokument korygujący, który Konsument zobowiązany jest podpisać i odesłać Sprzedawcy.
  1. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

 

Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji.
  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną. Forumlarz reklamacji z niezbędnymi informacjami dostępny jest do pobrania poniżej.
  3. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.
  4. Na żądanie Sprzedawcy Klient zobowiązany jest przesłać reklamowy Produkt.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  6. W przypadku uznania reklamacji:
    1. Klientowi na koszt Sprzedawcy zostanie wysłany Produkt bez wad, a w przypadku braku takiej możliwości np. z powodu braku dostępności Produktu, w zależności od uzgodnień pomiędzy Sprzedawcą i Klientem, zostanie przesłany inny Produkt bez wad lub zwrócona należność,
    2. wszelkie koszty związane z reklamacją ponosi Sprzedawca.
  1. W przypadku reklamacji uszkodzonego mechanicznie Produktu w transporcie, wymagany jest protokół spisany z kurierem doręczającym paczkę.
  2. Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera.

 

Formularze zwrotów i reklamacji znajdują się na stronie zamówień : Lista zamówień